zondag 14 februari 2016

Miss Beauty of Flevoland

Hallo lieve lezeressen,

Het is echt al een eeuw geleden dat ik een blog post heb geplaatst. In de tussentijd heb ik een erg langdurig herstel gehad voor mijn Heupdysplasie en Fibromyalgie, ik heb een traject gevolgd bij het Oca in Almere, speciaal voor mensen met een langdurige/chronische ziekte of afwijking. Dit heeft mij heel erg geholpen, ik heb 3 maanden lang 3 keer per week gesport, ik ben naar een psycholoog gegaan en ben een aantal keer gekraakt. Ook heb ik zooltjes gekregen om de stand van mijn voeten te verbeteren. Elke week is mijn sport schema omhoog gegaan. Op het begin verklaarde ik iedereen voor gek omdat ik dacht dat zij dachten dat ik een topsporter was en zoveel kon doen. Nu is mijn mening bijgedraaid en snap ik hun aanpak volkomen. Ik onderneem veel meer en lig niet meer de hele dag op bed of op de bank.


Ik heb besloten om 1 droom te proberen waar te maken, ik heb mij opgegeven voor Miss beauty of Flevoland ! Ik had mij opgegeven via hun site en dacht dat ik nooit gekozen zou worden, ik kreeg een mailtje terug dat ik op de casting dag mocht komen.
Daar was ik met heel veel andere meiden, en wat was iedereen knap en slim ! Toch ben ik door gegaan en ik kan het nog steeds niet geloven !



Ik werk toe naar de finale maar heb wel hulp nodig.
Er kan gestemd worden en jullie zouden mij hier heel erg mee helpen ! Je kunt een SMS sturen naar 3010 met daarin: Poll Flevoland Lisa. Als dit gelukt is krijg je een bevestigings smsje terug met daarin bedankt voor uw stem. Wel moet ik hierbij zeggen dat het 1,10 kost, maar ik zou het heel erg waarderen ! Ik heb dit altijd al gewild maar durfde nooit. Nu het wat beter met mij gaat wilde ik het toch een kans geven en er voor gaan ! Ook om mijn onzekerheid te overwinnen.

Heel veel liefs Lisa Noƫlla

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen