maandag 23 februari 2015

Hema Pretty Lips Lipgloss spf 15

 
Hema kwam een tijdje geleden met een vernieuwd make-up assortiment, waar onder deze Pretty Lips met spf15. Ik zag hem op de blog van Lotte en wilde hem ook graag hebben. Vandaag heb ik een review voor jullie van dit handige veelzijdige product !

 
De lipgloss komt in een prachtige glanzende huls, iedere kleur heeft een bijpassende huls. De verpakking voelt stevig aan en de lipgloss komt makkelijk naar boven. Ik ben verliefd op deze huls !
 
 

Ik koos voor de kleur 16 Dusty Pink, ik had hem dus bij Lotte gezien en het leek op een schattig lief roze kleurtje. Helaas ontdekte ik toen ik thuis kwam dat de kleur heel anders was dan bij Lotte. Ik vind dit nog steeds raar en het klopt totaal niet, heb namelijk exact dezelfde kleur gekozen.
 
 
Onlangs dat het niet dezelfde kleur was ben ik toch blij met deze Pretty Lips. Hij komt in een lipstick vorm en is net als een lipstick langhoudend en intens van kleur, glanzend als een lipgloss en hij heeft het verzorgende van een lippenbalsem. Hij voelt echt heerlijk aan op de lippen, je voelt hem totaal niet zitten en hij plakt ook niet. En wat ook zeker een pluspunt is, is dat hij naar Vanille ruikt ! Heerlijk dus, ik ben namelijk ook weg van Mac en de lipsticks van Mac ruiken daar ook naar.


Zo staat hij bij Lotte van Lotte loves beauty, bij mij helaas wat donkerder. Toch kan ik deze nieuwe prachtige lipproducten zeker aanraden !



3 opmerkingen: