vrijdag 2 januari 2015

Top 5 favoriete shower gels

Het leek mij leuk om eens een ander artikel te schrijven dan over make up, daarom heb ik mijn top 5 favoriete shower gels uitgezocht ! Benieuwd welke favoriet zijn, lees dan verder..




 
Mijn nummer 1 is een shower gel van The body shop, The body shop verkoopt heel veel lekker ruikende producten en heeft mijn hart echt gestolen. Er is een ruime keuze en bijna alles vind ik wel lekker ruiken, maar waar ik vooral van houd is zoet. De aardbeien geur is echt heerlijk en vooral zoet !  

 
Op nummer 2 wederom een shower gel van The body shop, ze zijn gewoon zo lekker zoet ! De Raspberry variant is ook zeker een favoriet, ook erg zoet !


De nummer 3 is afkomstig van de Yves Rocher, laatst schreef ik al een artikel over hun heerlijke Kerst collectie shower gels. Ze zijn goedkoop, ruiken lekker en doen goed hun werk. Cherry Bloom is mijn favoriete shower gel !


Van het merk Balea had ik een tijdje terug nog nooit gehoord, totdat een vriendin zo lief was om een doucheschuim van dit merk voor mij mee te nemen als cadeautje. Ze kocht de Purple Kisses variant, die erg warm en zoet van geur is. Hij is ideaal voor dit seizoen.

 
Als laatste op plek nummer 5 het merk Fa, de Pink passion gebruik ik al ongeveer 2 jaar omdat hij heerlijk ruikt. Ik ben gewoon gek op zoet, kan me geen andere geur voorstellen.

Wat is jou favoriete doucheschuim?
 

2 opmerkingen:

  1. Oeh ze zien er allemaal heerlijk uit, vooral die van Yves Rocher lijkt me zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Die van Balea heb ik hier nog staan! Ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen