zondag 18 januari 2015

Mac lipstick Creme cup



Hoi lieve lezers, ik heb weer eens een artikel voor jullie en deze gaat over mijn nieuwste aanwinst ! Mac Creme cup, een prachtige zacht roze kleur !

Ik wilde al een tijdje een nieuwe Mac lipstick en had Mac Creme cup al op verschillende blogs voorbij zien komen. Toen ik in Amsterdam was heb ik de lipstick geswatcht en ik was gelijk verliefd op de kleur. Ik pakte hem ook zonder dat ik wist welke het was en het bleek Creme cup te zijn, daaruit blijkt maar weer hoe mooi ik de kleur vind.


De lipstick is Cremesheen wat inhoud dat hij een glansje bevat, dit vind ik persoonlijk mooier en dan brengt het gemakkelijk aan. Ik ben namelijk niet zo een fan van Matte lipsticks omdat ze mijn lippen droog maken en hij stroever aanbrengt dan een Cremesheen variant.

 
Ik ben echt dol op deze kleur en vind hem stiekem mooier dan mijn Pure zen lipstick van Mac, hij is iets meer roze en geeft wat meer kleur aan mijn gezicht. Ik kan hem overal bij dragen en ik ben blij dat ik hem gekocht heb !

 

Dit is de kleur op mijn lippen, een roze kleur maar wel echt zacht licht roze. Een kleurtje wat geschikt is voor elke dag en je overal mee kan combineren. Als ik mijn make-up doe wil ik het altijd zo natuurlijk mogelijk houden en met deze lipstick kan dat heel goed ! Hij is ook mooi voor als je een smokey eye wilt en de rest rustig wilt houden.

 
Zo ziet het er full face uit, een erg zacht kleurtje zoals je kunt zien, ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwste aanwinst !

Mac lipstick Creme cup is te koop bij de Mac counter, Douglas of online te bestellen bij Mac of Douglas voor 19,00.

8 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook! Is zo'n mooi natuurlijk kleurtje. Hij staat je super mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurtje & staat jou erg mooi :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had deze niet zo licht verwacht, maar hij is echt wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je blog super leuk daarom ben je genomineerd voor de liebster award, neem je een kijkje op mijn blog voor de voorwaarden? liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen