dinsdag 27 januari 2015

Liebster award


De artikelen van andere bloggers over de Liebster award heb ik heel veel voorbij zien komen, zelf werd ik nog niet genomineerd tot Vrijdag. Ik ben genomineerd door Britt van Beauty is the answer ! Ik ben heel erg enthousiast hierover, ben je benieuwd wat deze award inhoud lees dan verder.
Er horen wel wat regels bij deze award namelijk:

- Beantwoord 11 vragen van de persoon die jou genomineerd heeft.
- Geef zelf nog 11 facts over jezelf.
- Nomineer 5 tot 11 blogs met minder dan 200 volgers die volgens jou deze award verdienen.
- Geef de link naar de blog van degene die jou genomineerd heeft in dit artikel.
- Geef als laatste nog een lijst van 11 vragen voor de door jou genomineerd door.

De regels heb ik goed door gelezen dus laten we maar aan de slag gaan !

Mijn 11 vragen die ik van Britt gekregen heb:

1. Voor welk gerecht kunnen we je in de nacht wakker maken?

Burritos is het eerste gerecht wat in mij opkomt, dit is echt mijn favoriete eten. Ik kan het niet vaak genoeg eten !

2. Wat is je duurste make-up product?

Mijn duurste make-up product is een lipstick van Mac, ik heb er nu 3 en hoop er in de toekomst nog veel meer te kunnen kopen ! Ik ben helemaal verliefd op de lipsticks van Mac !

3. Welk liedje heb je voor het laatst meegezongen?

Sam Smith - I am not the only one, dit is mijn favoriete liedje op dit moment en ik ken de tekst al uit mijn hoofd haha !

4. Wat is jou slechtste eigenschap?

Dat ik altijd alles opgeruimd en schoon wil hebben, vooral als het om mijn kamer gaat. Ik zet alles helemaal recht neer en op een vaste plaats en maak ongeveer om de 3 dagen mijn kamer grondig schoon. Dit kost mij veel energie omdat ik de hele dag dingen recht zet en alles zo voorzichtig mogelijk terug moet zetten. Ook het schoonmaken eist veel energie wat ik nu niet veel heb vanwege het herstellen van mijn heup. Als er dan iemand anders op bezoek is geweest en dingen anders staan of liggen word ik een beetje gek, dit is eigenlijk een beetje dwangmatig schoonmaken en opruimen en ik word er zelf gek van !

5. Wat is jou lievelings seizoen?

Dat is de Zomer ! Het is lekker warm, langer licht en je kan veel leukere kleding dragen dan in de winter, want dan moet ik mij altijd als een Eskimo in pakken niet echt charmant dus. In de zomer kom ik vaak buiten en het zonnetje maakt mij vrolijk. Ik heb niet het probleem dat het koud is of dat het snel donker is, hierdoor kan ik gewoon veel meer doen dan dat ik in de winter kan doen. Ook ben ik vaak ziek in de winter en ik krijg wintertenen dus ik zeg: geef mij de Zomer maar !

6. Waar wil je in jou leven zeker nog een keer heen?

Definitely Amerika ! Het lijkt mij daar zo mooi en lekker warm, je kan er ook nog eens goed shoppen en ze verkopen heel veel goede make-up wat wij hier in Nederland niet hebben.

7. Schrijf het eerste op waar je aan denkt:

Nu ik het toch over make-up en shoppen heb is dit het eerste wat in mij opkomt. Ik ben nogal shopverslaafd en kan er echt van genieten om door de stad te lopen en aankopen te doen. Van make-up tot kleding en van decoratie voor in mijn kamer tot verzorging producten !

8. Wat is je favoriete kledingstuk in je kast?

Mijn leren jasje zonder twijfel ! Makkelijk te combineren, zit heerlijk en staat overal echt super bij, het maakt mijn outfit helemaal af. Ik draag hem heel graag en het liefst elke dag..

9. Wat wil je nog bereiken met je blog?

Ik hoop meer tijd te kunnen besteden aan mijn blog en het allemaal nog wat professioneler te doen, denk hierbij aan betere kwaliteit foto's, leuke artikelen en wat meer persoonlijke artikelen zoals een q&a ! Ik hoop ook meer volgers te krijgen want dat is natuurlijk altijd leuk. En als laatste hoop ik andere leuke bloggers te ontmoeten of een leuke samenwerking te gaan doen, dat lijkt mij echt super !

10. Wat zijn jou voornemens voor 2015?

Normaal gesproken doe ik niet aan voornemens, maar dit jaar heb ik er wel een paar.

- Mijn nagels laten groeien en goed verzorgen, ik wil al heel lang lange nagels hebben en ga er nu ook echt mijn best voor doen, ook deed ik nooit echt wat aan de verzorging dus dit ga ik ook oppakken. Zo kan ik mijn nagels straks weer met een mooi kleurtje lakken, wat ik altijd mooi verzorgd vind staan.

- Als mijn lichaam volledig is hersteld wil ik gaan sporten en meer actieve dingen gaan doen, deze zijn mij nu tijdelijk ontnomen en ik wil ze graag weer gaan doen zodra dit mogelijk is.

- Als laatste wil ik wat meer tijd gaan besteden aan mijn blog als het wat beter met mij gaat.

Er was geen 11de vraag, die kon ik niet terug vinden dus laat ik het hierbij.

11 facts about me !

1. Veel mensen twijfelen soms aan mijn naam, mijn eerste naam is Lisa en mijn tweede naam NoĆ«lla. Meestal gebruik ik mijn tweede naam op social media dit vind ik gewoon fijner.  

2. De zon maakt mij altijd vrolijk en geeft mij weer energie !

3. Ik kan elke dag wel shoppen, ik heb een grote liefde voor shoppen. Lekker een beetje rondlopen en mooie spullen kopen, I love it !

4. Ik ben gek op mode en make-up, ik ben graag creatief met make-up en probeer nieuwe dingen uit maar meestal blijf ik wel gewoon trouw aan mijn signature look die mooi natuurlijk is. Op mode gebied probeer ik graag nieuwe dingen en een nieuwe style uit !

5. Ik heb geen tattoos, maar ik zou er ooit nog wel graag eentje willen hebben ! Ik heb wel een navel piercing.

6. Als ik ga shoppen ga ik het liefst naar de H&M of de Zara !

7. Mijn favoriete lipstick tot nu toe is Mac Creme cup !

8. Ik ben 1,68 lang.

9. Ik vind presentaties op school altijd dood eng, het liefst meld ik mij die dag ziek !

10. Ik ben geboren in Almere en woon hier nog steeds.

11. Ik verf mijn haar al ongeveer 3 jaar omdat ik mijn eigen haarkleur niet mooi vind.

Mijn 11 vragen voor de door mijn genomineerde kandidaten:

1. Wat wil je ooit nog een keer in je leven doen?
2. Wat is jou favoriete eten?
3. Vertel over jou favoriete lipstick.
4. Omschrijf jou kleding stijl en wat je het liefst draagt.
5. Waar word jij gelukkig van?
6. Waar aan heb je echt een hekel?
7. Naar welke blogger kijk je op? Dus wie is jou voorbeeld?
8. Als je iets anders mocht doen wat zou dat zijn?
9. Wat is je afkomst?
10. Heb je nog punten die je zou willen verbeteren aan jou blog?
11. Wat voor opleiding doe je, en wat wil je uiteindelijk worden?

Genomineerden:

Saraya - Saraya's beauty blog
Iris - Lovelythingsbyiris
Lotje - Lotje Euser
Marion - Mijn Kladblog
Yvet - LovelyLeisure

En dat was het alweer, ik wil de genomineerden succes wensen en jullie verdienen dit echt ! Stuk voor stuk hebben jullie leuke blogs die ik graag bezoek. Britt heel erg bedankt voor het nomineren en tot snel allemaal, liefs Lisa.





1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je genomineerd bent :)
    Achh...wat lief dat je mij genomineerd hebt <3
    Ik hou ook enorm van het liedje van Sam Smith een tekst die mij erg ontroerd en hij zing het zo mooi, krijg er telkens kippenvel van :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen