vrijdag 5 december 2014

Hema Moisturising lipstick 16

 
Hallo lezers, ik heb een tijdje geen artikelen kunnen plaatsen omdat het internet het keer op keer niet deed, maar vandaag gelukkig wel weer en daarom dit artikel over een super mooie Hema lipstick. Benieuwd?



Ik was al een geruime tijd op zoek naar de perfecte donker rode lipstick. Tot ik deze van de Hema zag uit de Mouisturising lijn. Ik had de lipstick op mijn hand geswatcht en daar viel hij lichter uit maar eenmaal op de lippen aangebracht is hij donkerder, plus je kan meer laagjes aanbrengen voor een intenser effect.

 
Het is een diep wijn rode kleur, zo kan ik hem het beste omschrijven. Hij brengt makkelijk aan en droogt de lippen niet uit. Hij blijft ongeveer zo´n 2 uur mooi maar moet wel bijgewerkt worden na wat te drinken of een maaltijd, zoals veel lipsticks dat hebben.

 
Ik ben blij dat ik deze lipstick gekocht heb, is een keer wat anders dan al die nude kleurige lipsticks die ik al heb. Het is kleurnummer 16.



Dit is de lipstick op mijn lippen, hij glanst best veel dus ik maak hem meestal matt omdat ik dat mooier vind bij deze kleur.
 
Hema Mouisturising lipstick 3 euro.

2 opmerkingen: