maandag 3 november 2014

Winactie ! (Gesloten)


Hallo lieve lezers, ik heb voor vandaag een winactie omdat ik de 25 volgers behaald heb. Ik ben hier natuurlijk super blij mee en waardeer het ook echt. Uit dankbaarheid hier voor houd ik een winactie, benieuwd wat je moet doen om kans te maken? Lees dan verder.


Ik heb een zwak voor lekkere parfums en ik denk elke vrouw wel, en daarom heb ik 2 parfums waarvan ik er 1 weg ga geven ! Het werkt zo, ik heb er 2 maar de winnaar mag er 1 uitkiezen die zij het lekkerste vind.

Guess Seductive 50 ML
Guess Girl belle 50 ML


Wat moet je doen om kans te maken?

- Volg mijn blog via Bloglovin
- Like dit artikel
- Geef in de comments aan dat je mee doet en welk parfum je zou willen winnen, geef ook een geldig e-mail adres op

Wat kun je doen om extra kans te maken?

- Volg mijn instagram account: Noella95x

Iedereen kan meedoen aan deze winactie, maar er word wel gecontroleerd of je alle stappen hebt gedaan. Ik wil iedereen heel veel succes toe wensen, en de winactie loopt tot 15 November. De winnaar zal van mij een e-mail ontvangen.




13 opmerkingen:

  1. Oeh ik doe zeker mee, super leuke winactie :D Zoals je weet volgen we elkaar al op instagram en volg je ook sinds net op bloglovin. Je hebt echt een super leuke blog! Ik zou graag de Guess Girl Belle :D Mijn email adres is sonjapepers@hotmail.com. Ik ga hard duimen om hem te winnen, bijna al mijn geurtjes zijn namelijk op :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze winactie! Op bloglovin' en instagram volg ik je al en heb het artikel geliked :). Ik zou graag de Guess Girl Belle willen winnen. Mijn email is lifeofnatasja@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh...leuke winactie
    Ik doe mee :)
    Ik heb alle stapjes gedaan!
    Guess Seductive zou ik graag willen winnen , want ben dol op roze <3
    Callewaertsaraya@gmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg en nu zijn het er alweer bijna 40...Guess Girl Belle lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw!! Zag net je berichtje op instagram voorbij komen van doen jullie al mee met de winactie? Toen dacht ik omg neee maar omg guess parfum!!���� dat wil ik al zoo graag.. Het maakt me echt niet uit welke van de 2 ik win!! Ze lijken me allebei heerlijk! Ik volg je sinds net op bloglovin en heb je berichje geliked, en volg je al op instagram daar heet ik foodbeautyfashionlife'
    ! Liefss julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn email is trouwens juliagirl1999@gmail.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh leuk !
    Beetje aan de late kant maar doe nog graag mee :)
    Ik volg je op bloglovin en instagram (maaikexxlove)
    Ik zou graag de guess seductive winnen , want heb zelf de gele versie ervan en die is al heerlijk !! En tjaa roze altijd beter he haha x

    Mijn email ; maaikexsnow15@hotmail.com

    Liefs ,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie; ik doe graag mee. Ik volg en like je via BL (melissavanstipdonkmaas) en ik ga voor de guess girl belle. Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aiii mn hele reactie weg!! Shame on me ik volgde je wel op insta maar niet op bloglovin.. meteen gedaan!! Zou graag meedoen met deze verrukkelijke winactie. Wat heerlijk om te mogen kiezen uit deze twee heerlijke parfums. Ik zou gaan voor de guess seductive. Heb deze al eens gehad en ik vind hem heerlijk... hoe ik hem zou gebruiken? Niet als daily paerfume maar heerlijk voor gelegenheden.. zoals een bruiloft, een etentje, een avondje stappen als ik dat weer kan.. hij zou zeker niet op de plank blijven staan maar ik zou hem kiezen voor speciale dingen (oke en soms spray ik wat op mn kussen van mn bed zodat ik met n heerlijke geur in slaap kan vallen hihi) mijn mail is info@lifemustbefabulous.nl of lifemustbefabulous@gmail.com liefssss xoxo Olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola! Wat een leuke blog heb ik nu ontdekt op bloglovin. Ik vond je onder parfum haha want daar ben ik helemaal gek op. Ik heb gelijk je post geliked en ik volg je nu op insta en bloglovin. Super leuke winactie ook! ik ben een echte parfum liefhebber! Niet dat ik mezelf helemaal onderdompel in een fles zodat andere flauwvallen van de sterke lucht maar gewoon lekker..fris en subtiel! Over vier weken vertrek ik samen met mijn vriend voor twee maanden naar Vietnam. Ik ga daar backpacken en verblijven in guesthouses, hutjes en in boomhutten in de jungle. Ik zal dus niet altijd in staat zijn om overal en altijd te kunnen douchen. Ik wil natuurlijk niet helemaal mijn vriend afschrikken met mijn verwilderde uiterlijk...De guess seductive parfum moet mij op die momenten dat ik mij niet zo fris en schoon voel verleidelijk en fris laten voelen. Gelukkig is het een handzaam flesje van 50 ml dus ik kan deze ook makkelijk meenemen:) Wil jij mij seductive laten voelen tijdens mijn backpack trip? After all..im still a girl:) Mijn email is simonevdongen18@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Ik heb even een beschrijving van de geuren opgezocht. Belle is heel bloemig, en daar houd ik niet zo van. Seductive is erg zoet en fruitig, dat vind ik super lekker! Gelukkig ben iki nog net optijd voor de actie! Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geur winnen. Dat wil ik wel! Ze lijken me allebei heerlijk, ik zou gaan voor Seductive. Je hebt trouwens inmiddels al 52 volgers! Tis je gegund. Ik volgde je al op BL en nu ook op Instagram. Sabrina.commissaris@gmail.com is mijn mail. Ik ben toch nog wel op tijd??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe supergraag mee voor de seductive!

    Liefs,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen