vrijdag 7 november 2014

Shoplog Kruidvat & Action

Ik ben de stad in geweest en heb wat dingetjes geshopt bij de Kruidvat, Action, Vero moda en Mi Sueño. Benieuwd naar wat ik gekocht heb, lees dan verder.


 
Ik ga altijd wel de Kruidvat in omdat ik het een super leuke en fijne winkel vind. En ze verkopen er Essence en Catrice met extra grote schappen ! Ik kocht deze Lash Princess mascara van Essence omdat ik een nieuwe mascara nodig had en heel erg benieuwd naar deze was. Ik heb nooit echt behoefte aan volume maar wel aan mooie lange gesepareerde wimpers, en daar zorgt deze mascara perfect voor !
 
Essence Lash Princess mascara 3,39
 
 
Ik was ook erg benieuwd naar de Catrice Velvet Finish concealer en deze heb ik dan ook meegenomen. Hij bevat hyaluron wat een lichaamseigen stof is die de huid kan helpen jonger te houden.
 
Catrice Velvet Finish concealer 4,59
 
 
Ik kocht de Essence concealer omdat ik concealers altijd snel op weet te maken. En dan kan ik vergelijken of deze beter is of die van Catrice.
 
Essence Stay all day concealer 2,59
 
 
Daarna was het tijd voor nog een van mijn favorieten winkels, de Action. Ik kocht 2 pakken met wattenschijfjes omdat deze heel snel opgaan bij mij en ze bij de action erg goedkoop zijn.
 
Bella wattenschijfjes duo 80 st 0,48 ( 2 x 0,48 = 0.96 )
 
 
In mijn laatste huid verzorging artikel konden jullie deze reinigende poriënstrips zien die van de Action komen. Ik ben nog steeds heel blij met deze strips en heb ze dan ook weer opnieuw aangeschaft.
 
Reinigende poriënstrip 6 st 0,99  
 
 
Ik zag deze Dove Winter care handcrème voorbij komen bij Helena en wilde hem ook graag proberen. Ik smeer mijn handen altijd in als het herfst/winter is en ben erg blij met deze nieuwe aanwinst, welke overigens echt heerlijk ruikt.
 
Dove handcrème Winter care 75 ml 1,49 
 
 
Voor mijn kwasten gebruik ik altijd babyshampoo, hiermee kun je ze goed reinigen en het is beter voor je kwasten. Ik kocht deze al eerder en was er erg tevreden over, en nam hem dus weer mee omdat de andere op was.
 
Johnson's baby shampoo 300 ml 1,49
 
 
Tandpasta niet veel bijzonders.. ik wilde graag deze van Pearl Drops proberen en zag dat hij erg goedkoop was dus die ging ook mijn mandje in.
 
Pearl Drops tandpasta  50 ml Whitening 1,72
 
 
Mijn nagellak remover was op en ik vind de potjes van tegenwoordig erg handig en nam deze mee.
 
Body benefits nagellakremover 75 ml 1,49
 
Bij de Vero moda kocht ik een licht roze top met kraaltjes en bij de Mi Sueño kocht ik nog 2 cardigans, alleen die zijn moeilijk vast te leggen op foto.



1 opmerking:

  1. Leuke shoplog! Ik moet dringend nog eens langsgaan bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen