donderdag 20 november 2014

Persoonlijk

Hey lieve lezers, ik heb al een tijdje geen artikelen meer geplaatst omdat ik het de laatste tijd erg druk heb gehad. Voor vandaag heb ik wel weer een artikel en dit keer is hij ietsje anders dan normaal want het is een soort photo diary. Benieuwd, lees dan verder.


Zaterdag 15 November heb ik de winnares een e-mail gestuurd want de uitslag van de winactie was bekend. Ik hoop dat je veel plezier van het parfum zult hebben !

 

De afgelopen maand heb ik heel vaak deze facial cleanser van Philosophy gebruikt, dit is echt een favoriet van mij ! Ik kan niet meer zonder deze cleanser in mijn huid verzorging routine.


 
Deze primer van de Etos is ook zeker een favoriet van mij ! Ik gebruik hem echt elke dag en kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een goede maar goedkope primer. Je hebt de roze tegen vaalheid, de groene tegen roodheid van de huid en een normale, kortom voor elk huid type een bijpassende primer ideaal dus.

 
 
Op instagram heb ik de 250 volgers behaald en daar ben ik super blij mee ! Ik post op instagram regelmatig beauty gerichte foto's van bijvoorbeeld artikelen die online zullen komen.
 
 
Op mijn blog gaat het ook hard ! Inmiddels heb ik 54 volgers en heb ik bijna de 2000 pageviews behaald. Dit waardeer ik echt, dankjulliewel ! 


Deze doucheschuim die ik van mijn lieve vriendinnetje Danitchia heb gekregen gebruik ik elke dag, hij is echt perfect voor dit seizoen !

 
Mijn Mac Pure zen lipstick gebruik ik echt elke dag, het is echt het perfecte nude kleurtje.


De Essence Stay all day concealer gebruik ik ook elke dag. Normaal ben ik nog weleens geneigd om de concealer te vergeten maar deze is zo goed en dekkend dat ik hem elke dag gebruik omdat ik zo erg tevreden ben. Als deze op is haal ik hem zeker nog opnieuw.

 
Ik heb altijd een haat liefde verhouding met eyeliner, maar zondag lukte het mij eindelijk om de perfecte wing te creƫren.


 



3 opmerkingen: