zondag 2 november 2014

Mijn huidige gezicht verzorging producten


Ben jij benieuwd welke producten ik voor mijn huid gebruik? Ik laat je de producten zien die ik dagelijks of wekelijks gebruik voor mijn gezicht. Als je benieuwd bent klik dan op meer lezen.


Als eerste laat ik je mijn reinigers zien. Dit is een reinigingsmelk van Philosophy het is de Purity, dit is een heerlijke goede reinigingsmelk. Hij zorgt er voor dat mijn huid zacht en glad word, al mijn make-up gaat er goed af en ik heb minder last van onzuiverheden.


Kruidvat heeft ook een goede milde reinigingsmelk speciaal voor de gevoelige huid, deze werkt ook goed voor mij.

 
Garnier heeft niet zo lang geleden het Miccelair water uitgebracht. Ik gebruik deze nu al een tijdje en ik ben zeer tevreden. Ik gebruik hem in plaats van de reinigingsmelk, hij werkt het zelfde en zorgt er ook voor dat al mijn make-up van mijn gezicht is.

 
Vervolgens als ik een van mijn reinigers heb gebruikt, gebruik ik de Garnier tonic. Hij maakt mijn huid zacht, de rode plekjes vervagen en ik heb weer een fris en goed gereinigd gezicht !
 
 
Na de tonic is de crème aan de beurt. Ik gebruik nu ongeveer 2 maanden de Essence My Skin crème voor de gecombineerde huid. Het is echt een budget topper, hij doet prima zijn werk.
 
 
Na al deze stappen is het tijd voor de primer. Ik gebruik nu de Etos Primer Refreshing en het is echt een hele goede goedkope primer die mijn huid er fris en niet grauw laat uitzien. Ik heb hier gisteren een review over geschreven mocht je benieuwd zijn.
 
 
Meestal gebruik ik een facewash zo'n een keer per week. Op die dag heb ik een relax dagje en reinig ik mijn huid uitgebreid. Deze van de Kruidvat bijpassend bij de reinigingsmelk die ik gebruik is hier hartstikke goed voor.
 
 
Op zo'n dag gebruik ik ook een maskertje. De maskers van Dr van de Hoog vind ik erg fijn ! Deze komt uit een pakketje van 4 die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en die zijn erg lekker.
 
 
De neus strips kunnen natuurlijk niet ontbreken 1 keer per week. Ik gebruik deze omdat ik nogal grote poriën op mijn neus heb. Hij komt van de Action en ik vind ze erg goed. Ze zijn gelukkig ook lekker goedkoop.
 
 
En tot slot mijn Zarqa Pure Skin Treatment die niet kan ontbreken in dit rijtje. Deze gebruik ik alleen als ik last heb van onzuiverheden, ook hier van heb ik eerder een artikel geschreven. Dus mocht je benieuwd zijn kun je de review er van terug lezen.
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er wat aan gehad hebben, ik zal het leuk vinden als je een reactie achter laat.
 
 

1 opmerking:

  1. Die cleansing milk van Kruidvat heb ik ook! Fijne producten gebruik je.

    BeantwoordenVerwijderen