dinsdag 25 november 2014

Action shoplog

 
Hallo beauty's, ik ben van de week naar de Action geweest en heb daar wat make up gekocht. Voor meer foto's kun je klikken op meer lezen.

 
Ik was al een tijdje opzoek naar een nude kleurig lippotlood, toevallig hadden ze er bakken vol met make up van oa Rimmel en Max factor. Ik nam dit lippotlood van Max factor mee en ben er super blij mee.

Max factor lip liner nude: 2,00

 
Ook nam ik 2 mono oogschaduw's mee van het merk Max & More, van de Action zelf. Ik nam een bruine met gouden glitters mee en een roze met zilveren glitters. Ze zijn erg goed gepigmenteerd !

Mono oogschaduw Max & More: 0,59

Ook nam ik 2 lipsticks mee maar helaas kwam de kleur niet mooi over op de foto, eentje was donkerroze en de andere nude. Ik vind ik de lipsticks van de Action niet fijn, ze smeren niet makkelijk en zijn niet echt romig.

5 opmerkingen:

  1. Leuke artikel! Die twee oogschaduw kleurtjes zien er mooi uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, alleen spijtig van de lipsticks zelf heb ik gene van de Action in me stash x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die lipsticks van de Action ook. Ze smeren inderdaad niet zo goed uit maar voor de rest vind ik ze wel best fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items heb je gekocht! Ben benieuwd naar de oogschaduws! X

    BeantwoordenVerwijderen