zaterdag 25 oktober 2014

Zarqa tegen puistjes en mee-eters

 

Ik ontdekte Zarqa een jaar geleden op de huishoud beurs. Ik ga daar elk jaar heen omdat je daar kan zien welke producten er in de winkels komen, ze speciale beurs prijzen hebben en het natuurlijk super leuk is. Ik was al een tijdje op zoek naar een product wat goed werkt tegen puistjes. Ben jij benieuwd naar de review over deze Pure Skin Treatment lees dan verder.


 
Dit is de Pure Skin Treatment van Zarqa. Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar zag een stand met deze producten en was nieuwsgierig dus besloot een kijkje te nemen. Ik vroeg aan de verkoopster of ze ook een product hadden speciaal voor de jonge huid tegen puistjes. Toen kwam de verkoopster aan met deze Treatment. Hij zit in een simpel kartonnen doosje waar wat info opstaat.
 
Dit product van Zarqa is parabenen vrij, ongeparfumeerd, kleurstofvrij, paraffine vrij, vrij van dierlijke extracten en op basis van mineralen uit de Dode zee. Toen ik dit las raakte ik erg benieuwd naar dit product. Nu heb ik niet zoveel last van puistjes maar als ik er dan eentje heb is hij groot en ontstoken, en dit was altijd heel vervelend.
 
Info op de verpakking:
 
Een behandellotion voor mee-eters en puistjes. De hoog gedoseerde aanstiplotion met Dode zee mineralen, Salicylzuur en Sulfur heeft een twee fase werking. Salicylzuur behandeld onzuiverheden. Zinkoxyde heeft een uitdrogend effect. Het Oryza extract van rijstmeel verzacht en verkoeld de huid. Rode plekken voelen milder aan. Goed schudden en de gebruiksaanwijzing lezen.
 
 
Ik heb gelijk de Zarqa Pure Skin Treatment gebruikt toen ik thuis kwam voor het slapen gaan. Je moet je huid eerst reinigen met Reinigingsmelk/Miccelair water, vervolgens een tonic gebruiken en dan de Treatment aanbrengen met een wattenstaafje. De volgende ochtend reinig en verzorg je de huid als gewoonlijks. Ik was verbaasd toen ik wakker werd en mijn gezicht gereinigd had ! De puistjes waren uitgedroogd en weg, wat een wonder kuurtje is dit. Ik gebruik het tegenwoordig elke keer als ik een puistje zie en merk echt verschil. Of dit ook met mee-eters werkt weet ik niet want die heb ik niet.
 
Dit product van Zarqa is te koop bij De tuinen voor 9,15
 
Heb jij nog een tip tegen puistjes?
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen