zaterdag 25 oktober 2014

Een maand bloggen


Hoi lieve lezers, vandaag bestaat mijn blog een maand, ik ben hier super blij mee ! Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties, mijn volgers wil ik ook bedanken omdat ik het heel leuk vind dat jullie mij volgen en tot slot wil ik ook de bezoekers bedanken die toch een moment de tijd nemen om even te kijken op mijn blog.


Ik merk dat ik best onregelmatig artikelen schrijf en niet op vaste dagen maar dit komt omdat elke dag voor mij er heel anders uitziet. De ene keer heb ik wel heel veel te doen en de andere keer heb ik niks te doen. Toch probeer ik wel een aantal artikelen te schrijven omdat ik het bloggen hartstikke leuk vind. Ik zal bij 25 volgers een win actie organiseren !

Mocht jij nog tips/idee├źn hebben voor mij, hoor ik dit graag.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen