donderdag 25 september 2014

Mijn eerste artikel !

Hoi lieve lezer,

Ik schrijf nu met trots mijn eerste artikel op mijn blog ! Ik zal mij als eerst even kort voorstellen, mijn naam is Lisa en ik ben 19 jaar. Ik woon in Almere en mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft, van producten fotograveren tot reviews schrijven alles vind ik super leuk ! Ik ben ook graag met mijn vriendinnen en shoppen met ze vind ik heel erg leuk, het is eigenlijk bijna een soort verslaving van mij haha. Verder vind ik sporten ook leuk en belangrijk omdat ik ben geopereerd aan mijn heup ( ik heb een heupafwijking genaamd heupdysplasie) meer hierover kun je vinden op Google. En dan is opnieuw goed en voldoende leren bewegen een belangrijk punt.

Waarom mijn blog?

Ik hou van make up, nagellak, verzorgingsproducten, parfum en zelf creatief zijn, kortom alles wat met beauty te maken heeft ! Ik heb al een tijdje geleden een eigen Bloglovin account aangemaakt en volg verschillende bloggers, ik raakte door hun geïnspireerd en wilde zelf een eigen blog aan maken en heb na een tijd nadenken besloten een eigen blog te beginnen. 

Voor wie is mijn blog bedoeld?

Voor iedereen die gek is op beauty en op zoek is naar reviews, eerste indrukken enz.

Ik hoop dat jullie het hier naar jullie zin zullen hebben en mocht je vragen/tips/verzoeken voor artikelen hebben kun je mij altijd gerust een mailtje sturen !

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ben benieuwd naar je volgende artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel ! Ik zal zoveel mogelijk artikelen proberen te plaatsen !

    BeantwoordenVerwijderen